Przeszukaj blog...

środa, 7 października 2015

Recenzje książek kulinarnych? .... START!


W dobie internetu oraz mobilnych aplikacji z milionami przepisów, książki kucharskie odchodzą do lamusa?

Na pewno nie dla mnie :) :):)

Jako miłośniczka zapachu świeżo drukowanego papieru uwielbiam czerpać pomysły i inspiracje z tradycyjnej formy, jaką są książki. Z każdego wyjazdu staram się przywieźć na pamiątkę właśnie książkę kucharską.


Dla moich znajomych i rodziny zrobienie mi prezentu także nie stanowi większego problemu, jednakże po n-tej publikacji z przepisami, którą dostałam w podarku lub zamówiłam w sklepie internetowym wcześniej jej nie oglądając stwierdziłam, że jestem pod tym kątem dosyć wybredna i nie każdy "przepiśnik" do mnie przemawia - dosłownie!

Oczywiście każda publikacja jest kwestią gustu do jakiego odbiorcy trafi, jednakże postanowiłam się z Wami podzielić moimi odczuciami względem książek, które posiadam i kto wie, może chociaż małej garstce z Was pomoże w zrobieniu prezentu miłośnikowi kuchni lub Wam osobiście w zrobieniu sobie przyjemności - kupieniu publikacji, która zainspiruje Was do kuchennych podróży :):).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz