Przeszukaj blog...

środa, 7 października 2015

"Dania z ryżem" Rachel Lane, Carla Bardi

Mnie osobiście ta książka urzekła, a urzekła do tego stopnia, że po "przestudiowaniu jej" zdecydowałam się na kupno kilku innych z tej serii :):)

Na początku książki zawarta została esencja tytułu, a więc opisane zostały podstawowe rodzaje ryżu, wraz z opisem pochodzenia oraz szczegółowymi zdjęciami ziaren. Podoba mi się także fakt, że każdy opis kończy krótka informacja do czego dany ryż jest najlepszy albo wskazówki niezbędne do jego przyrządzenia.

Sama książka została podzielona na kilka rozdziałów, mianowicie:
  • Przystawki, zupy, sałatki
  • Risotta
  • Paelle i pilawy
  • Ryż gotowany, smażony i zapiekany
  • Dania z ryżu na słodko

W opisach poszczególnych potraw zawarte są zawsze informacje co do ilości porcji, jakie można uzyskać z podanych przez autorki proporcji, czas przygotowania, czas gotowania oraz stopień trudności.

Zdjęciu zawsze została poświęcona cała strona, a obok, a zaraz obok, na drugiej stronie przepis wraz ze wskazówkami.
Ja osobiście bardzo lubię tę formę, kiedy otwieram książkę na danej stronie i z jednej strony mam podaną recepturę a z drugiej zdjęcie, która wizualizuje mi potrawę :).

Cena jest banalnie przystępna, bo choć różne księgarnie oferują je w różnej cenie - płacąc 20 zł możecie spać spokojnie, że nie przepłaciliście (ja zapłaciłam 17).

Moja ocena: 5 / 5

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz